Regulamin świadczenia usług w ramach prowadzonej działalności kosmetyczno-estetycznej Magdalena Magiera 

POSTANOWIENIA WSTĘPNE
1 Zakres regulacji
Regulamin określa zasady świadczenia usług w ramach prowadzonego firmy kosmetyczne-estetycznej Magdaleny Magiera, NIP: 9372612945, adres do korespondencji Międzyrzecze Górne 242, 43-392 w tym:
Regulamin korzystania z bonów upominkowych;
Regulamin dokonywania przedpłaty za rezerwację usługi;
Regulamin korzystania z usług i reklamacje;
Akcje promocyjne i rabaty;
Szkolenia i uczestnictwo w szkoleniach.

2 Definicje
Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:
Usługodawca – Magdalena Magiera, Nip 9372612945
Salon – miejsce świadczenia usług (przedsiębiorstwo prowadzone) przez Usługodawcę m.in Cieszyn ul. wiejska 1d, Międzyrzecze Górne 242 oraz miejsca na terenie całej RP.
Klient – podmiot, zawierający z Usługodawcą umowę w ramach prowadzonego Salonu.
Konsument – osoba fizyczna, zawierająca z Usługodawcą umowę w ramach prowadzonego Salonu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca – podmiot, zawierający z Usługodawcą umowę w ramach prowadzonego Salonu, prowadzący we własnym imieniu działalność gospodarczą i zawodową.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Bon upominkowy – karta wydana na okaziciela, zawierająca określony numer seryjny, uprawniająca Klienta do jego realizacji u Usługodawcy, do określonej wartości pieniężnej, bądź na wskazane usługi kosmetyczne, w zależności od wybranego rodzaju bonu.
Pliki cookies – dane informatyczne przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. W szczególności są to pliki tekstowe, zawierające nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Formularz Świadomej Zgody – Formularz zawarty w karcie klienta, który zawiera dane osobiste adresowe i teleadresowe klienta, wskazania i przeciwskazania oraz wyjaśnienie zabiegów oraz ich przebiegu a także zgody na wykonanie zabiegu, przetwarzanie danych osobowych i wykorzystanie wizerunku.
Karta klienta  -panel klienta w formie elektronicznej lub papierowej z najważniejszymi informacjami o kliencie.
Usługodawca – czyt. Salon lub osoba zarządzająca salonem.
Usługobiorca -czyt. Klient.
Model – osoba, której wykonywane są zabiegi za niższą kwotę w ramach nauki, szkoleń lub promocji zabiegów.
Warsztat Szkoleniowy – czas, w którym Usługodawca prezentuje zabiegi z wybranej dziedziny z której przeprowadzane jest szkolenie.
3 Dane kontaktowe Usługodawcy
Adres doręczeń Usługodawcy: Międzyrzecze Górne 242, 43-392
Adres e-mail Usługodawcy: mgd.magiera@gmail.com
Numer telefonu Usługodawcy: +48 792 313 430
Numer rachunku bankowego Usługodawcy: 53 1050 1070 1000 0092 7385 6915
Klient może porozumiewać się z Usługodawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie w godzinach od 10:00 do 17:00 w dni powszednie.

4 Polityka prywatności
Administratorem danych osobowych Klientów, odpowiedzialnym za zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych jest Usługodawca.
Przetwarzanie danych osobowych Klientów jest niezbędne w celu realizacji usług świadczonych przez Usługodawcę, w tym realizacji Umowy Sprzedaży i założenia karty z historii odbytych zabiegów, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody internetowej, wysyłania wiadomości e-mail/SMS z przypomnieniem o wizycie, wystawienia rachunku lub faktury. Podstawą prawną zbierania tychże danych jest art. 6 ust. 1 pkt. b Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
W trakcie realizacji usługi Klient winien podać następujące dane osobowe: imię i nazwisko; numer telefonu; adres mailowy.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wykonania usługi przez Usługodawcę.
Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, żądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
W związku z przetwarzaniem danych osobowych, Klientowi przysługuje prawo do:
Żądania od Administratora dostępu do jego danych osobowych,
Żądania od Administratora sprostowania jego danych osobowych,
Żądania od Administratora usunięcia jego danych osobowych,
Żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych,
Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych,
Przenoszenia jego danych osobowych,
Wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Klient uzna, że przetwarzanie jego danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych.
Dane osobowe Klienta będą udostępnianie innym odbiorcom danych, takim jak:
serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu,
dostawcy usługi poczty elektronicznej
dostawcy usługi systemu do zarządzania gabinetem
Dane osobowe Klientów nie będą podlegały profilowaniu.
Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Dane osobowe Klientów będą przechowywane wyłącznie przez okres świadczenia usługi/realizacji Umowy Sprzedaży oraz po jej zakończeniu, w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora tj. dochodzenia ewentualnych roszczeń ze stosunku prawnego z Klientem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi dotyczącymi terminów przedawnienia roszczeń, art. 117 i nast. ustawy Kodeks cywilny (Dz. U. 1964, nr 16 poz. 93. ze zm.), nie dłużej niż 6 lat, licząc od początku roku następującego po roku, w którym wykonana została usługa/ dokonany został ostatni zakup przez Klienta.
Dane osobowe Klientów będą przetwarzane w celu realizacji marketingu własnych produktów lub usług, tylko i wyłącznie w przypadku wyrażenia stosownej zgody marketingowej przez Klienta.
Administrator danych dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
5 Polityka prywatności plików “cookies” serwisu www.mmagiera.pl
Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
Pliki cookies przeznaczone są do korzystania ze stron serwisu. Operator wykorzystuje te pliki do:
możliwości logowania i utrzymywania sesji użytkownika na każdej kolejnej stronie serwisu
dopasowania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji użytkownika,
do tworzenia anonimowych statystyk z wyłączeniem możliwości identyfikacji użytkownika.
Informacje pobierane podczas odwiedzin Serwisu nie są rozpowszechniane i udostępniane innym podmiotom.
Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Operator Serwisu informuje, że zmiany ustawień w przeglądarce internetowej użytkownika mogą uniemożliwić poprawne działanie Stron Internetowych.

REGULAMIN KORZYSTANIA Z BONÓW UPOMINKOWYCH ORAZ KARNETÓW
1 Postanowienia wstępne
Regulamin korzystania z Bonów Upominkowych oraz karnetów określa zasady korzystania z Bonów Upominkowych / Karnetów Usługodawcy.
2 Bony upominkowe / karnety
Bon Upominkowy / karnet upoważnia do skorzystania wyłącznie z oferty zabiegów oferowanych przez Usługodawcę zgodnie z rodzajem posiadanego Bonu Upominkowego / karnetu.
W sprzedaży dostępne są następujące rodzaje bonów upominkowych / karnetów:
Bony wartościowe – na dowolną kwotę, nie mniejszą jednak niż 50zł
Bony / Karnety zabiegowe – wystawiane na konkretny zabieg(i) w zależności od okoliczności, na życzenie klienta.
Bony upominkowe / Karnety dostępne są w Salonie.
Bon Upominkowy / Karnet nie może zostać wymieniony na środki pieniężne.
W przypadku wykonania zabiegów przez Posiadacza Bonu / Karnetu na kwotę niższą niż wartość Bonu Upominkowego / Karnetu, Usługodawca nie dokonuje zwrotu niewykorzystanej kwoty.
Istnieje możliwość dopłaty do posiadanego Bonu / Karnetu, jeśli Posiadacz Bonu / Karnetu chce skorzystać z usług, których wartość przewyższa wartość bonu / karnetu.
Istnieje możliwość wykonania innego/innych zabiegów przez Posiadacza Bonu / Karnetu niż wskazanych na Bonie Upominkowym / Karnecie, po wcześniejszych ustaleniach z obsługą Salonu.
W przypadku gdy Posiadacz Bonu / Karnetu nie pojawi się na umówionej wizycie, a nie odwoła jej na min. 24 godziny przed terminem wizyty, bon traci ważność. Spóźnienie na termin umówionej wizyty przekraczające 15 minut uważa się za niepojawienie.
Bon Upominkowy ważny jest 3 miesiące od dnia jego sprzedaży. Data ważności umieszczona jest na Bonie Upominkowym.
Bon nie może zostać zrealizowany po utracie ważności.
Posiadacz Bonu zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji terminu wizyty z przynajmniej 50 dniowym wyprzedzeniem.

REGULAMIN DOKONYWANIA ZADATKU ZA ZAREZEROWANE USŁUGI
1 Postanowienia wstępne
Regulamin dokonywania zadatku za zarezerwowane usługi określa zasady dokonywania wpłat za usługi, świadczone przez Usługodawcę, określone przez niego jako konieczne do wcześniejszego opłacenia.
Pozostałe usługi, świadczone przez Usługodawcę, niewskazane przez niego nie są objęte obowiązkiem dokonywania przedpłat.
2 Zasady dokonywanie przedpłat za usługi
Przy rezerwacji usługi, o której mowa w § 1 ust. 1 cz. IV Regulaminu, Klient zobowiązany jest uiścić zadatek w wysokości:
dla rezerwowanej usługi w cenie do 200,99 zł – 50,00 zł
dla rezerwowanej usługi w cenie od 201,00 zł do 500,99 zł – 100,00 zł
dla rezerwowanej usługi w cenie od 501,00 zł – 200,00 zł
tytułem rezerwacji usługi o ile nie ma innej wskazanej kwoty do uiszczenia zadatku..
Zadatek, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu:
w przypadku realizacji usługi na rzecz Klienta, zaliczana jest na poczet opłaty za zarezerwowaną usługę.
w przypadku braku realizacji usługi na rzecz Klienta z jego winy, nie podlega zwrotowi.
w przypadku braku realizacji usługi na rzecz Klienta bez jego winy, podlega zwrotowi na rzecz Klienta, zgodnie z § 3 cz. IV Regulaminu.
Za brak realizacji usługi na rzecz Klienta z jego winy uznaje się w szczególności:
Brak realizacji usługi na rzecz Klienta przy braku odwołania wizyty minimum 24 godziny przed terminem umówionej wizyty;
Brak realizacji usługi na rzecz Klienta z uwagi na przybycie na wizytę z opóźnieniem ponad 15 minutowym po terminie umówionej wizyty
3 Sposób dokonywania zadatków za usługi
Dokonanie zadatków jest równoznaczne z rezerwacją terminu usługi, o której mowa w § 1 ust. 1 cz. IV Regulaminu.
Zadatek uznaje się za dokonany:
przy płatności w Salonie – wraz z dokonaniem płatności i wystawieniem paragonu/faktury VAT;
przy płatności przelewem lub innego środka porozumiewania się na odległość– wraz z dokonaniem płatności w terminie do 3 dni kalendarzowych po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Usługodawcy.
4 Zasady zwrotu zadatku
Zadatek, o którym mowa w § 2 ust. 2 lit. c cz. IV Regulaminu Usługodawca zwraca Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia okazania dowodu dokonania przedpłaty, zgodnie z § 3 ust. 2 cz. IV Regulaminu. Okazanie dowodu dokonania przedpłaty jest niezbędne w celu dokonania zwrotu zadatku.
Zwrotu płatności Usługodawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Klienta przy uiszczeniu zadatku, chyba że Klient zgłosił inny sposób zwrotu.

REGULAMIN KORZYSTANIA Z USŁUG     
Wymagania dotyczące klienta i wizyty
Prosimy o przybycie na wizytę zgodnie z umówionym terminem minimum 5 min przed wizytę, jeśli wizyta odbywać będzie się po raz pierwszy.
Na wizytę należy przychodzić bez dzieci i osób towarzyszących, ponieważ w gabinecie przebywa tylko osoba, której wykonywany jest zabieg.
Klient zobowiązany jest poinformować pracownika o stanie zdrowia, alergiach i przyjmowanych lekach, które mogą stanowić przeciwwskazania do zabiegu.
Zabieg jest wykonywany wyłącznie po wyraźnej zgodzie klienta i na jego odpowiedzialność.
Przed pierwszą wizytą, zakładana jest klientowi karta klienta, która obejmuje dane osobiste, adresowe i teleadresowe klienta, przeciwskazania i wskazania do zabiegu wraz z informacją o przebiegu zabiegu oraz zgodami na wykonanie usługi, zgodami na przetwarzanie danych osobowych oraz zgodami na możliwość wykonywania i wykorzystania zdjęć/video dokumentacji zabiegowej przed/po/w trakcie zabiegu, na które to klient wyraża zgodę. Jeśli Klient nie wyraża zgody, na którąś z opcji, jest zobowiązany do pisemnego złożenia wyłączenia danej zgody na formularzu świadomej zgody.
2. Przeciwwskazania do zabiegu
Ciąża i karmienie piersią: Nie wykonuje się zabiegu u kobiet w ciąży i karmiących piersią.
Choroby:  Niezdiagnozowane lub aktywne choroby skóry (łuszczyca, toczeń), choroby nowotworowe, choroby wirusowe, bakteryjne i grzybicze, cukrzyca w fazie nieustabilizowanej, choroby krwi (np. hemofilia).
Leki: Stosowanie leków rozrzedzających krew, antybiotyków, sterydów czy retinoidów jest przeciwwskazaniem do wykonania zabiegu.
Inne: Aktywna opryszczka, zabiegi laserowe, medyczne peelingi, botoks wykonany w miejscu zabiegu, a także świeże blizny.
Klient zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnego z prawdą co do aktualnego stanu zdrowia, stosowanych leków, przebytych chorób oraz wcześniejszych innych zabiegów estetycznych.
3. Zalecenia pozabiegowe
Pielęgnacja: Miejsce objęte zabiegiem należy pielęgnować wyłącznie wg zaleceń specjalisty wykonując ego zabieg.
Unikanie ekspozycji: Bezpośrednio po zabiegu należy unikać słońca, solarium, basenu, sauny oraz rozgrzewania miejsca poddanego zabiegowi.
Korekta: Makijaż permanentny: Zabieg składa się przynajmniej z dwóch części. W 90% przypadków zabiegu niezbędna jest korekta wykonywana w terminie 4-6 tygodni odpłatna w kwocie 50zł. W przypadku chęci dokonania korekty po czasie dłuższym niż 6 tygodni stawka za zabieg uzupełniający liczona jest względem cen za odświeżanie makijażu permanentnego umieszczonego w cenniku. Najczęściej korekta po zabiegu jest jedna, niemniej jednak jest to sprawa bardzo indywidualna i czasami wymagane są dodatkowe dopigmentowania, które wykonywane powinny być w odstępie 4-6 tygodni od ostatniego zabiegu i traktowane są jako dodatkowa korekta, odpłatna 50 zł. W przypadku pigmentacji po wcześniejszym laserowym usuwaniu, należy liczyć się z możliwością potrzeby dodatkowych korekt.
Zabiegi: zabiegi przeprowadzane są w większości przez wykwalifikowanego i certyfikowanego kosmetologa, czasami w asyście lekarza lub pielęgniarza o ile zabieg tego wymaga. Zabiegi te, wykonywane są na zlecenie klienta, po wczesnej akceptacji przez osobę wykonując zabieg. Przed zabiegiem, klientowi zakładana jest karta klienta oraz dawany jest formularz świadomej zgody, który to klient zobowiązuje się wypełnić zgodnie z prawdą, przeczytać informacje dotyczące zabiegów oraz całej procedury przed i pozabiegowej. W przypadku niejasności formularza lub braku jakiejkolwiek zgody, klient zobowiązany jest do zgłoszenia tego faktu przed zabiegiem. Klient zobligowany jest do sumiennego stosowania się do zaleceń pozabiegowych, o których zostaje poinformowany ustnie i pisemnie podczas wizyty. Brak stosowania się do powyższego skutkować może powikłaniami po zabiegu lub brakiem osiągnięcia zamierzonych efektów, za co klient ponosi odpowiedzialność. W przypadku jakichkolwiek powikłań lub niejasności budzących niepokój klienta po zabiegu, klient zobowiązany jest w pierwszej kolejności poinformować zabiegowca.

AKCJE PROMOCYJNE I RABATY
Wszelkie akcje promocyjne i rabaty obwarowane są pewnymi warunkami najczęściej ujętymi w poście/sms/bądz ustnie.  Akcje rabatowe mają na celu promowanie zabiegu w mediach oraz kampaniach reklamowych dlatego usługodawca zastrzega sobie prawo do możliwości wykorzystania wizerunku twarzy przed/w trakcie/ po zabiegu na co klient wyraża zgodę. W przypadku braku zgody klient powinien taką informację umieścić przed dokonaniem zabiegu. Wówczas decyzję o możliwości skorzystania z rabatu podejmuje Usługodawca.
Akcje promocyjne i rabaty nie łączą się z innymi zniżkami. Przed skorzystaniem z jakiejkolwiek akcji promocyjnej usługobiorca zobowiązany jest do wszystkich warunków akcji promocyjnej u Usługodawcy.

SZKOLENIA
Wszystkie zabiegi, które wykonane są klientom uznawanym jako model na warsztatach lub szkoleniach wykonane są za ułamek ceny. Takie usługi nie podlegają nieodpłatnym korektom oraz reklamacją i mogą być wykonywane w całości lub częściowo przez osoby uczące się, na co usługobiorca świadomie wyraża zgodę.
Szkolenia przeprowadzane dla kursantów odbywają się w 8 godzinnym systemie pracy. Czas ten może być wydłużony o ile Usługodawca uzna taką potrzebę lub skrócony o ile usługobiorca wyraża taką chęć. Podczas warsztatu szkoleniowego usługodawca zobowiązuje się do zapewnienia przynajmniej jednego żywego modela chyba że charakter szkolenia tego nie wymaga. Model może być również powołany przez Usługobiorcę w przypadku gdy ten wykazuje taką chęć, należy to jednak zgłosić Usługodawcy. Usługodawca zastrzega sobie prawo do możliwości wykonywania i nie odpłatne go wykorzystania zdjęć/wideo z przebiegu szkolenia/warsztatu.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1 Zmiany Regulaminu
Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
Zmiana następuje poprzez umieszczenie na stronie internetowej Usługodawcy nowej wersji regulaminu.